Monday 27 March 2017

Penyakit Jantung adalah pembunuh No.1 di Dunia!!!

Penyakit Jantung adalah pembunuh No.1 di Dunia!!!


Faktor Risiko bagi penyakit jantung adalah, obesiti, diabetes, tekanan darah tinggi dan kolesterol.

Lebih daripada 17 Juta Rakyat Malaysia hidup dengan berpenyakit yang berisiko untuk mendapat serangan jantung dan strok. Angka dari Kementerian Kesihatan tahun 2011 menunjukkan terdapat 6.2 juta penduduk mempunyai paras kolesterol yang tinggi dan semakin meningkat. (Sumber: Malay Mail 12 Jun 2012).

Kematian disebabkan penyakit jantung dan strok dicatatkan di hospital kerajaan adalah 1/4 orang di Malaysia dan amatlah membimbangkan kerana angka ini meningkat setiap tahun.

Apakah penyelesaian semulajadi dan paling berkesan untuk penyakit jantung tanpa ubat-ubatan?


Angio Jus dapat mencegah dan menyelesaikan masalah penyakit jantung tanpa ubat-ubatan, tanpa pembedahan dan tanpa risiko. Angio Jus diformulasikan dari bahan-bahan yang digunakan dalam perubatan alternatif seluruh dunia berabad-abad yang lalu dan terbukti keberkesanannya.

Angio Jus adalah minuman campuran botani yang diformulasikan dari 100% ekstrak bahan semulajadi iaitu pati lemon, pati bawang putih, pati halia, cuka epal dan madu tanpa campuran air dan bahan pengawet. 

FORMULASI TERKINI telah ditambah baik dengan penambahan GAM ARAB (AL MANNA) untuk memelihara kesihatan ginjal (buah pinggang) dan sebagai prebiotik semulajadi.


Pengkelasan dari KKM mengesahkan Angio Jus adalah produk makanan / suplimen dan bukan ubat.



Angio Jus

KHASIAT ANGIO JUS

* Menurunkan kadar kolesterol dalam darah
* Menyingkirkan kolesterol dalam saluran jantung yang tersumbat
* Menyihatkan jantung dan mengelak dari serangan penyakit jantung dan strok
* Melancarkan perjalanan darah
* Mengimbangi paras glukosa darah
* Menormalkan paras tekanan darah
* Membuang angin dalam badan
* Melegakan sakit-sakit badan, gout dan arthritis
* Melapangkan pernafasan, melegakan semput dan asma
* Membuang kahak dalam kerongkong
* Melancarkan proses pembuangan dan melegakan sembelit
* Meningkatkan kesihatan usus dan menguatkan sistem imunisasi badan
* Merangsang keinginan seksual
* Mengatasi keputihan dan Ms V yang berbau
* Bertindak sebagai agen detox membuang toxin dalam badan



PENGAKUAN PENGGUNA SETELAH MENGAMALKAN ANGIO JUS


KOLESTEROL TINGGI DAN TANDA SAKIT JANTUNG
Saya ada masalah sesak nafas, sakit tangan sebelah kiri dan sakit dada. Dari keputusan stress test, doktor suspek saya ada masalah jantung, kolesterol tinggi sekitar 6.4. Dua minggu sebelum buat angiogram, saya mula minum Angio Jus. Hari yang nak buat angiogram tu, bacaan kolestrol turun jadi 4.2. Alhamdullillah, tiga saluran yang besar tak ada yang tersumbat. Semua sakit yang saya alami sudah tiada lagi. Saya masih mengamalkan Angio Jus pagi sebelum makan dan malam sebelum tidur.
- Pn Nor’ain Idris, KWSP

PEMBEDAHAN SALURAN JANTUNG DIBATALKAN
Saya telah mengalaminya, Angio Jus memang terbaik dan berkesan. Doktor mengesahkan tiga saluran jantung saya tersumbat dan memerlukan pembedahan. Alhamdullillah dengan izin Allah swt Angio Jus selamatkan saya dari pembedahan. Akhirnya segala pembedahan dibatalkan dengan asbab Angio Jus. 
- Dato’ Zaini Taha, Presiden KUSEL


PESAKIT JANTUNG DAN KENCING MANIS
Suami saya mengidap penyakit 3 serangkai dan telah menjalani prosedur Angio pada 27/10/15. Selepas pembedahan, masalah jantung masih bengkak, darah tinggi dan bacaan kencing manis 14 dan doktor mengarahkan suami saya untuk cucuk insulin 
4 kali sehari. Suami saya mula mengamalkan Angio Jus pada 28/12/15. Setelah mengamalkan Angio Jus selama 6 bulan, kesihatan suami saya semakin pulih, jantung bengkak sudah tiada, bacaan darah sudah stabil, buah pinggang ok dan untuk kencing manis bacaan turun kepada 5.4 dari 14 dan tidak perlu cucuk insulin lagi. Malah, tidak perlu mengambil ubat kencing manis lagi. Alhamdullillah dengan pengambilan Angio Jus berterusan, kesihatan suami saya sudah pulih, saya sangat terharu! Terima kasih Allah, terima kasih Angio Jus. 
- Pn Rahimah, Sg Besi


PESAKIT STROK
Mak saya kena strok 3 tahun terbaring di kerusi malas. Sebelum ini papah kat dinding bila nak berjalan. Sekarang Alhamdullillah dah tak pakai kerusi roda, tongkat pun tak mau pakai dah. Last mak buat physiotherapy, doktor cakap mak tak perlu buat terapi lagi. 
- Pn Shakiah, Gombak

PESAKIT JANTUNG, KENCING MANIS, DARAH PEKAT DAN PEDIH ULU HATI
Ayah saya dimasukkan wad akibat serangan jantung. Walaupun sudah discharged, bapa saya masih menderita akibat jantung lemah, kencing manis dan darah pekat. Selepas mengamalkan Angio Jus tak sampai satu botol, darah pekat mula ok, dari bacaan 1.3 terus naik ke 1.7, kencing manis pula turun kepada 7.3 dari 13. Alhamdullillah Angio Jus serasi dengan ayah saya. 
Kini ayah mentua saya dan suami saya juga mengamalkan Angio Jus. Suami saya ada masalah pedih ulu hati dan rasa macam tak lepas bila sendawa. Alhamdullillah hanya kali kedua minum Angio Jus, dia tak rasa sakit lagi. Sekarang saya mempromosikan 
Angio Jus pada makcik dan saudara-mara saya. Terima kasih Angio Jus. 
- Pn Izzaien, JB

KOLESTEROL TINGGI
Saya nak share pengalaman guna Angio Jus dengan semua. Alhamdullillah, kolesterol saya turun lagi kepada 3.6 dari 7.9, dan yang lain, bp dan gula ok maintain. Badan pun rasa sedap, orang kata ringan, berbaloi cuba Angio Jus. Terima kasih Angio Jus. 
- En Ab Ghani Mohammed, MARDI

Flyers Angio Jus
Flyers Angio Jus

Kepada anda yang ingin mengetahui lebih lanjut tentang Angio Jus atau ingin order pada agen-agen kami, sila layari Rakan Niaga Angio Jus atau whatsapp kami di 013 208 7807.

Labels: , , , ,

0 Comments:

Post a Comment

Subscribe to Post Comments [Atom]

<< Home